Firma usługowa a reklama w Google. Oto vademecum wiedzy stworzone przez ekspertów

Regularne zdobywanie nowych Klientów w branży usługowej bez wsparcia reklamowego? To jest możliwe, natomiast tego typu zadanie może być mocno utrudnione. Konkurencja oraz zmieniające się oczekiwania potencjalnych usługobiorców robią w tym przypadku swoje. Jeżeli chcesz być na świeczniku, musisz zainwestować w skuteczny marketing. Dziś za taki uznaje się działania promocji w wyszukiwarce Google. Jakie otrzymujesz możliwości jako przedsiębiorca? Co zrobić, aby Twoja firma realnie zarabiała na swojej obecności w sieci? Wspólnie ze specjalistami z AFTERWEB odpowiadamy na wszystkie najważniejsze pytania. Zapraszamy do lektury.

Kampanie Google Ads czy pozycjonowanie stron? Zobacz, gdzie promować firmę usługową

Wyszukiwarka Google każdemu przedsiębiorcy oferuje dwie, bardzo efektowne ścieżki dotarcia do potencjalnych Klientów. Pierwszą z nich jest pozycjonowanie stron internetowych, skupione na poprawie organicznego rankingu prowadzonej przez Ciebie strony. Alternatywa? Zestawienie nieco wyżej w hierarchii budowy listy SERP, czyli kampanie Google Ads. Co ciekawe, obie formy są polecane do promowania przedsiębiorstw z branż usługowych. Jakie są więc różnice pomiędzy tymi kanałami? Głównie czasowe, ponieważ na pierwsze pozytywne efekty SEO przyjdzie Ci poczekać od kilku do kilkunastu tygodni. Trwałość takiej promocji będzie jednak o wiele solidniejsza od kampanii Google Ads. Ta wręcz doskonale sprawdza się w przypadku chęci natychmiastowego uruchomienia marketingu. Tak, jak szybko możesz zacząć reklamować swoje przedsiębiorstwo, tak szybko reklamę możesz zakończyć. Tutaj dzieje się wszystko w czasie rzeczywistym. Google Ads polecane jest przez specjalistów w okresie, kiedy wyczekujesz na organiczne dotarcie do TOP 10 rankingu na wybrane słowa kluczowe. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w strategii marketingu dla firm usługowych połączyć obie ścieżki docierania do potencjalnych Klientów w Google.

„Popularność wyszukiwarki Google w świecie reklamowym wzięła się przede wszystkim z dużych liczb, generowanych przez najpopularniejszą tego typu usługę na świecie. W Polsce każdego dnia z Google korzysta nawet do kilku milionów unikalnych użytkowników. Oznacza to, że Twoja firma ma niepowtarzalną okazję do zaprezentowania oferty przed dziesiątkami, setkami a nawet i tysiącami potencjalnych Klientów w skali miesięcznej. Dodając do tego stosunkowo atrakcyjne koszty oraz rozwój firmowej platformy na wielu płaszczyznach, otrzymujesz metodę marketingową skrojoną na aktualne czasy!”

Źródło: https://afterweb.pl/

Budżet, słowa kluczowe, targetowanie – oto trójca sukcesu w wyszukiwarce Google

Jeśli wiesz, gdzie reklamować własne przedsiębiorstwo usługowe, jesteś dokładnie w połowie drogi do pozyskiwania mnóstwa nowych Klientów i finalnej maksymalizacji zysków. Samo uruchomienie marketingu nie wystarczy, aby prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo zostało zauważone w Google. Widoczność strony to absolutna podstawa i zadba o nią unikalne połączenie budżetu, słów kluczowych oraz targetowania. Jako reklamodawca w przypadku pozycjonowania stron i kampanii Google Ads musisz dysponować finansami, które umożliwiają skuteczną rywalizację z Twoją najgroźniejszą konkurencją. W wycenie reklamy pomogą Ci frazy kluczowe – tutaj zwróć uwagę na ich transakcyjność. Takie hasła, na dłuższą metę, wygenerują więcej cennych konwersji od słów generycznych, napędzających wyłącznie pusty ruch. Ostatnim aspektem skutecznego marketingu w Google jest precyzyjne targetowanie. Minimalizując ryzyko wyświetlania reklamy tam, gdzie nie ma ona szans na pozyskanie Klienta, optymalizujesz nie tylko sam budżet, ale również ilość osób zdecydowanych na dokonanie konwersji, czyli zamówienia usługi bądź zatelefonowania.