Na początku czerwca Herbapol-Lublin dał początek szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej, stanowiącej istotny element obchodów 75. rocznicy swojego istnienia. Kampania ta, nosząca zbiorcze hasło: „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” obejmuje szereg działań i wydarzeń, które łączy przede wszystkim motyw miłości do natury. Hasło to stało się również centralnym punktem kampanijnego spotu reklamowego, który jest emitowany na czołowych krajowych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD.
Przez 75 lat Herbapol-Lublin był obecny w życiu Polaków, dostarczając im produkty stworzone z surowców naturalnych. Ta bliska relacja z naturą jest kluczowym filarem działania firmy. Zasługi firmy dla ochrony przyrody i jej bogactwa są nieodłącznie wpisane w misję przedsiębiorstwa i stały się głównym przesłaniem świętowania 75. rocznicy jego istnienia.
Działania te stanowią podstawę dla nowo rozpoczętej kampanii wizerunkowej. Spot reklamowy stworzony na potrzeby kampanii to historia pełna pozytywnych emocji, łącząca bliskość z naturą i wykorzystywanie jej bogactwa. Marzena Walczak, Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A., podkreśla, że dla Herbapolu-Lublin natura jest inspiracją do rozwoju, źródłem cennych składników oraz dostarcza pozytywnych emocji. Firma jest dumna, że dzięki swoim produktom – aromatycznym herbatkom, dżemom pełnym owoców z polskich sadów czy naturalnym kosmetykom – klienci mogą poczuć wyjątkowy związek z naturą.